Procesy, które wdrażamy
System Obiegu Faktur Kosztowych
W dużych organizacjach obieg faktur kosztowych jest bardzo skomplikowanym i wieloetapowym procesem biznesowym przechodzącym przez wiele komórek organizacyjnych. W trakcie tego procesu faktura może ulec zagubieniu bądź zniszczeniu. System Obiegu Faktur Kosztowych, aby temu zapobiec, korzysta z faktur w formie elektronicznej, które są w nim bezpiecznie przechowywane i przekazywane na kolejne etapy.
Procesy rozliczania faktur mogą składać się nawet z kilkunastu etapów – System Obiegu Faktur Kosztowych zarządza obiegiem dokumentów na wszystkich tych etapach, od rejestracji, przez opisywanie, dekretację, aż po akceptację faktury przez przełożonych i koordynatorów.

Rozwiązanie umożliwia stałe obserwowanie statusu procesu przez właściciela dokumentu, a także przełożonych na kolejnych etapach, co pozwala na optymalizację czasu trwania wykonywanych zadań, a także na nadzór terminów.